About me

Moje zdjęcie
Hi there ... My name is Martyna and I live in Leeds. Like every girl I love make-up dressing up and taking pictures of little things that make us smile ... :) Welcome to my blog :)

sobota, 25 maja 2013

Bring on the wedding! OOTD

Hej kochani
xx
x

Dzis chcialam pokazac Wam sukienke, ktora kupilam z mysla o nadchodzacym okresie slubno imprezowym.
Od kiedy ja posiadam nie moge sie na nia napatrzec i wzdycham do niej za kazdym razem kiedy otwieram szafe.

A wy co o niej myslicie?
Robi wrazenie??

xx
x






What I'm wearing;
Dress SheInside
Blazer NEXT
Heels BHS
Jewelry Soufeel
xxx
xx
x

29 komentarzy:

  1. Śliczna jest... normalnie dzieło sztuki hehe :) Nie dziwie się, że nie możesz się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna jest! a na Tobie prezentuje się jeszcze lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty w niej cudnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! :) Mi by leżał bardziej rękaw 3/4, ciut za łokieć :) Ale naprawdę wygląda słodko. Nadałaby się też dla Panny Młodej na poprawiny :)
    Kochana, a kiedy Twój sezon ślubny? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super sukienka! :)

    a u mnie nowy makijaż, zapraszam! http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Martyna ta sukienka jest po prostu boska!!! Idealna i bardzo chcialabym ja miec, gdybym tylko miala ja gdzie nosic:D. A ten glupi przesad o jasnej sukni na weselu? W ktorym wieku my zyjemy:D! Poza tym suknienka jest ecru wg mnie, wiec smigaj w niej smialo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się jej kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna :)

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna jest i idealnie na tobie lezy! piekne masz buciki!

    OdpowiedzUsuń
  11. http://dietakopenhaska14.blogspot.com/

    wejdź i odmień swoje życie razem ze mną ! Zapraszam do siebie Jest cudowna Mój nowy blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam ;)
    Martyno, mogłabym nominować twojego bloga do Liebster Blogger Award?

    Tu masz więcej o tym:
    Nominacja Liebster Blogger Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonywaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz
    im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

    OdpowiedzUsuń
  13. tutaj 11 pytań ode mnie, dla ciebie: http://zakochana-ayumi.blogspot.com/2013/07/liebster-blogger-award-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękna sukienka :) świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej:) Przypadkiem dosłownie przed chwilą trafiłam na Twojego bloga i jest bardzo OK:) Piękna dziewczyna i fajne stylizacje-to co lubię;)
    I mam pytanie: jaką farbę do włosów stosujesz??? Pewnie gdzieś dojdę do notki o włosach (jeśli jest taka),ale będę wdzięczna jeśli odpowiesz tu, bo inaczej umrę z ciekawości. Kolor jest obłędny-dokładnie taki, jakiego szukam!
    Pozdrawiam ciepło:)!

    OdpowiedzUsuń
  16. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry
    Crystal Jewelry
    Pearl Jewelry
    black tahitian pearl

    Keep in touch,best wish for you.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aleś Ty piękna. Sukienka stworzona dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje pierwsze skojarzenie odnośnie tej pięknej sukienki - 'O jacie, jak sukienka księżnej Kate!' ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzis pierwszy raz trafilam na Ciebie przypadkowo na YouTubie,ale musze przyznac, ze jestes sliczna! Piekne oczy, robisz super fryzury i makijaz!;) rozumiem, ze mieszkasz w UK? Sory za pytanie, ale tak jak mowie, pierwszy raz widze Twoj blog;)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment x

Follow me on instagram martyna_uk